Subject: FW: Kiri
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 11:59:41 +0300

From: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 8, 2025 11:30 AM
To: Elle Tamm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kiri

Teie 06.08.2025 nr 8-1/25-075/13039-1

Meie 08.08.2025 nr EC.1-5.1/1208-1

Telia Eesti AS vastus: Katastriüksusel 88402:001:0720 asuvad Telia trassid 
ja trassid on otse seadusest tuleneva talumiskohustuse all. Riigi kinnisvara 
registri andmetel on antud maaüksus kinnitatud 18.12.2017 ja Telia trassid 
on ehitatud 2000. aastal.

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

dokumendihaldur / Document Manager | Finants- ja tugiteenused

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 6, 2025 10:07 AM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Margus Kantsik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Infotaotlus

Registreerimise kuupäev: 06.08.2025

Registreerimise number: 8-1/25-075/13039-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company Privaatsuspoliitikale 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .